Thursday, November 1, 2012

thankful

Alhamdullillah. Thank You Allah :")

Thank You Allah for giving me a new friend for me to talk with to spend hours together to share things like almost everything when deep in my heart praying to You for this.

I always wanted a friend. or to be exact a stranger. actually i nak banyak hehe so lets put this as strangerssss. that do not have any relations with me. do not know how my life is. and we had a day out and chatting macam nak rak. pastu kembali semula ke dunia nyata. Pastu whenever I get bored with my life again. I will find you. and meet again. and chatting lepak semua. we are friend. but a temporary friend mcm tu. how im going to describe this eh. hehehe. it gives me like a new perception new atmosphere towards my life that im having.

and him. i would declare as my first temporary best friend. ha. macam tu. or. my fantasy-reality friend. ngee. im a future scholastic in communication remember? so yeah this term exists! (in the future) hehehe.

tapi i kenal da die before. kat facebook. kat bbm semue. tapi bolehlah kan. kalau boleh i nak yang macam ni. ni contoh la k contoh:

kat library. alone. tengah pilih buku untuk study. tetibe.

si dia: hey. i pun tengah carik buku yang sama. 
me of course: oh really? tapi ade satu je oh. nak share ke macam mane?
si dia: boleh tak? sebab serious tgh desperate. (and of course lah die pun tgh sorg) (oh and kalau boleh i nak lelaki) (perempuan pun hum bolehla haha :P)
me of course: bolehh. 
si dia: thank youu. you duduk kat meja mane? kejap i nak pindah barang.

lepas tu share semue. study sesame kononnye. pastu have a cup of coffee together. pastu borak macam nak gila. macam dah lama kenal.  macam best friend. pastu balik. kembali ke dunia nyata.

macam mood tu bertukar. and i like it. kalau boleh i nak banyak banyaaak!!! like every week jumpe orang baru. it is fun. macam each orang i boleh jadik orang baru mcm tu. ngee. warna kulit. bentuk muka. perangai.   bangsa. ketinggian. latar belakang. semue tak amek kira. lagi bermacam macam lagi best.

sebab I ve find myself ni jenis yang tak boleh attach sangat dengan orang and when things become too personal and everything in my mind you can read mcm takde privacy langsung will make me so uncomfortable. pastu i start la nak apply depenetration. it happened. da tige kali. i da macam taktahu nak control. i rase ni memang i. so i rase kawan yang mcm ni mcm best.

so would you be my temporary best friend or fantasy-reality friend? :P


PS: Thank You for the Hamsters buddy! oh and ill try my best to lose weight. wuekk! hehehe.



1 comment:

Unknown said...

dia suruh lose weight? loll! please upload gambar hamsters!