Wednesday, May 11, 2011

hafiz zainal

okay. ini sangat banyak. sangaaaat banyak. sampai nak termuntah muntah aku/saya/i/ceq/gua/sya/syafiqah tengok. lama lama bila dengar dengar dan dengar. rasa sama je oh! hahaha. okay receptor pendengaran aku/saya/i/ceq/gua/sya/syafiqah tak boleh terima lagi dah. semalam baru terdetik. asyik perempuan (nada irritating tahap 32). berlambak lambak pulak. lelaki tak ada ke. hahaha. see what i found is! tadd-dahhh! okay ini celita dalam malaysia. jangan sebut nama bieber.






ya. saya cakap pasal youtube artist.

*err. aku/saya/i/ceq/gua/sya/syafiqah ada masalah kata ganti nama diri pertama hee:)

5 comments:

HARYANI said...

i know him, penyanyi UM (:

amare amor said...

hafiz zainal?
ai suka yu.
budak um kan?
wohooo
suara sumpah sedapppp

syafiqah safian said...

hahaha smeue dah kenal ke. heyyo syafiqah lamabat lah mungg ni hehehe

syafiqah safian said...

ama suke?! eee sibuk! hehehe. ceh takdla suke sangat sebab mcm baru kenal die. suare best la jgak!;)

Anonymous said...

tak kenall la wehh. hahaha.