Wednesday, July 6, 2011

happy birthday sayang!


ya, hari ni hari hadi sayang saya.

siapa sayang saya?

hahaha okay.

(malu-malu)



ya. saya da ada boyfriend.

dia Julai sama dengan saya.

ehe sweet kan!



sekarang saya dah bersedia nak bagitahu seluruh dunia yang saya dah ada boyfriend.

sebab.

saya betul-betul sayang dia.

heee. dengar macam geli kan.

tapi betul ni babe.

gua tak tipu.



sebab dia romantik baii.

susah nak gambarkan.

sebab dia sangat cute handsome adorable.

semuanya!

sebab dia sangat manja.

eheee rase macam nak lempang pun tak sampai hati.

sebab saya tahu dia sayang saya.



dia ni genius oh.

pandai main guitar sekali.

rajin baca buku.

heee. super perfect lah waa cakap sama luu.

before makan dia baca doa.

lepas makan pun sama.



heee.

(malu-malu)













nak tengok gamba dia?


















taddahh! ini lah sayang saya tuuuuhh!














sangat cuteeeeeeeeeeeeeee kan!


























dan yang penting beriman.







pakai tudung tu babe!












heeeeeeeeeeeeeeeeee!






Dear Azishad<3,


Sayangkakaksangatsangatsangat ni. Happy First Birthday sayaaaang! Semoga Allah merahmati Ishad selalu. Jadi anak yang terbaik di seluruh semesta dunia. Taat perintah Allah, Rasul, dan Agama. I Love You So Much, Muah Muah Muah!:D


















3 comments:

syafiah.safian said...

COMELLLLLL GILE AZISHADDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!

muizzlkfle said...

tumpang lalu~
nk ngorat laa cewek nie.. haa~

syafiqah safian said...

hepp tak boleh. itu aku punyaaa! hahaha:D