Thursday, March 29, 2012

mimpi biar sampai ke bintang


Resipi kejayaan Syafiah :")


Syafiah ialah kembar saya yang sangat awesome! Seorang yang berwawasan tinggi dan punya cita-cita besar. Seorang yang rajin dan sentiasa bersemangat dalam pelajaran. Walaupun anda melihat dia hanya banyak bermain dan buat kerja last minute dan sebab sikapnya yang seperti tidak serious menyebabkan anda memandangnya sebelah mata. Tapi at the end of all she managed to achieve an excellent score! 

Bermula zaman UPSR 5A. Syafiah ni setiap buku dia, buku latihan ke buku teks ke akan tertera NUR SYAFIAH BINTI ABU SAFIAN 5A UPSR. Siap dengan tandatangan u allsss! dan tradisi ini diteruskan ke zaman PMR 8A dan SPM 9A1 dan seterusnya IB, 42 POINTS. Bagus kannn? Syafiah ni motivasi tinggi orangnya. Setiap kali tengok nanti mesti semangat belajar tu melonjak menjulang ke langit nun sana hah! Oleh sebab sangat sangat lah bermotivasi tinggi maka bantal bantal serta tilam menjadi mangsa contengan -_________________-" Mane silapnye u olssss? haha.

What she wrote on the pillow is what she achieved. Iyeahh itu boleh dikira macam transkrip awal keputusan peperiksaan lah kannnn hihi. Mungkin one of the reason kenapa saya tak dapat straight A's for my examinations sebab tak tulis kat atas bantal dan merata tempat lah kot. -.-" err. hihi.




Jadi apa tunggu lagi!
Jom tulis impian di atas bantal!:)




















Eh.
















HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! :D











No comments: